Áru reklamációja

Hogy reklamáljuk az árut?

Az árut csomagolja be úgy, hogy szállításkor ne sérüljön meg (használhatja az eredeti csomagolást, így környezetbarátabb). A küldeményhez csatolja ezt a kitöltött nyomtatványt.

Ha nincs nyomdája, akkor a nyomtatványt emailben is elküldheti, esetleg mellékelheti a hiba írásban való leírását is. Ne felejtse el feltüntetni a megrendelés számát. 

 

Hogyan lehet az árut ingyen visszaküldeni?

Az árut kb. 1000+ kirendeltségen az átvételtől számított 14 napon belül díjmentesen visszaküldheti a packeta (eredetileg Csomagküldö) szolgáltatással.

A kirendeltségek listája itt megtekinthető: https://www.packeta.hu/atvevohelyek

Válasszon olyan kirendeltséget, amely személyzettel rendelkezik (nem csomagbox).

A kirendeltségen fel kell tüntetni a "reklamációs asszisztens " szolgáltatást. A személyzet a jogosultsághoz kérni fogja a mi ID számunkat: 93206430.

A packeta általában 6-10 munkanapon belül küldi vissza az árut. 

 

Áru posta/futár általi visszaküldése 

Az árut természetesen postai úton vagy futárral is visszaküldheti a: NajTrade s.r.o., Hroncova 1, 040 01 Košice, Slovensko címre.

A küldeményt ne utánvétellel küldje. Az utánvételes küldeményt elutasítjuk. Ha az árut a szlovák postán keresztül küldi, az intézési folyamat felgyorsitása érdekében ne használja az "ajánlott küldeményt ". A küldeményt ajánlott biztositani.

Ebben az esetben az áru kézbesítésével kapcsolatos költségeket nem fizetjük át. 

 

Mást keres?

A teljes reklamációs rendszabályzat itt található.

Elérhetőségünk és számlázási adataink itt 

Értékelések