Áru ingyenes visszaküldése

Hogyan lehet az árut ingyen visszaküldeni?

Az árut kb. 1000+ kirendeltségen az átvételtől számított 14 napon belül díjmentesen visszaküldheti a packeta (eredetileg Csomagküldö) szolgáltatással.

Az árunak 100%-os állapotban, épnek, tisztának és az eredeti csomagolásban kell lennie.

A kirendeltségek listája itt megtekinthető: https://www.packeta.hu/atvevohelyek

Válasszon olyan kirendeltséget, amely személyzettel rendelkezik (nem csomagbox).

A kirendeltségen fel kell tüntetni a "reklamációs asszisztens " szolgáltatást. A személyzet a jogosultsághoz kérni fogja a mi ID számunkat: 93206430.

A packeta általában 6-10 munkanapon belül küldi vissza az árut. Az áru ellenőrzése után a lenti módon visszaküldjük a pénzt.

 

Hogyan csomagoljuk be az árut és mit tegyünk a csomagba?

Az árut úgy csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérülhessen meg (használhatja az eredeti környezetbarát csomagolást is).

A küldeményhez mellékelje ezt a kitöltött nyomtatványt. Ha nincs nyomdája, a nyomtatványt emailben is elküldheti. Ideális az emailben megadni az IBAN számát, hogy a banki utalásnál minimalizáljuk az esetleges hibákat.

Az árut 100%-os állapotban, tisztán és az eredeti csomagolásban küldje vissza.

A kifizetett pénzt a visszaküldött áru beérkezése és ellenőrzése után adjuk vissza. Az árut ajánlott az írásos szerződéstől való elállástól számított 7 napon belül visszaküldeni (ha a szerződéstől nem elektronikus úton áll el).

 

Mikor és hogyan küldik vissza a pénzemet?

A kézbesítő amint visszaküldi az árut, mi azt leellenőrizzük és azonnal küldjük a pénzt. Ez általában az áru visszaadásától számított 5 munkanap.

Ha a küldeményért online fizetett, a pénzt a kártyával összekötött számlára küldjük vissza.

Ha banki utalást vagy utánvételt választott, kérjük küldje el IBAN számlaszámát, melyre visszaküldjük a pénzét. 

 

Áru posta/futár általi visszaküldése 

Az árut természetesen postai úton vagy futárral is visszaküldheti a: NajTrade s.r.o., Hroncova 1, 040 01 Košice, Slovensko címre.

A küldeményt ne utánvétellel küldje. Az utánvételes küldeményt elutasítjuk. Ha az árut a szlovák postán keresztül küldi, az intézési folyamat felgyorsitása érdekében ne használja az "ajánlott küldeményt ". A küldeményt ajánlott biztositani.

Ebben az esetben az áru kézbesítésével kapcsolatos költségeket nem fizetjük át. 

 

Mást keres?

A szerződéstől való elállás összes feltétele itt megtalálható.

Elérhetőségünk és számlázási adataink itt 

Értékelések