Áru ingyenes visszaküldése
Hogyan lehet az árut ingyen visszaküldeni?
Az árut kb. 1000+ kirendeltségen az átvételtől számított 14 napon belül díjmentesen visszaküldheti a packeta (eredetileg Csomagküldö) szolgáltatással.
Az árunak 100%-os állapotban, épnek, tisztának és az eredeti csomagolásban kell lennie.
A kirendeltségek listája itt megtekinthető: https://www.packeta.hu/atvevohelyek
Válasszon olyan kirendeltséget, amely személyzettel rendelkezik (nem csomagbox).
A kirendeltségen fel kell tüntetni a "reklamációs asszisztens " szolgáltatást. A személyzet a jogosultsághoz kérni fogja a mi ID számunkat: 93206430.
A packeta általában 6-10 munkanapon belül küldi vissza az árut. Az áru ellenőrzése után a lenti módon visszaküldjük a pénzt.
Hogyan csomagoljuk be az árut és mit tegyünk a csomagba?
Az árut úgy csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérülhessen meg (használhatja az eredeti környezetbarát csomagolást is).
A küldeményhez mellékelje ezt a kitöltött nyomtatványt. Ha nincs nyomdája, a nyomtatványt emailben is elküldheti. Ideális az emailben megadni az IBAN számát, hogy a banki utalásnál minimalizáljuk az esetleges hibákat.
Az árut 100%-os állapotban, tisztán és az eredeti csomagolásban küldje vissza.
A kifizetett pénzt a visszaküldött áru beérkezése és ellenőrzése után adjuk vissza. Az árut ajánlott az írásos szerződéstől való elállástól számított 7 napon belül visszaküldeni (ha a szerződéstől nem elektronikus úton áll el).
Mikor és hogyan küldik vissza a pénzemet?
A kézbesítő amint visszaküldi az árut, mi azt leellenőrizzük és azonnal küldjük a pénzt. Ez általában az áru visszaadásától számított 5 munkanap.
Ha a küldeményért online fizetett, a pénzt a kártyával összekötött számlára küldjük vissza.
Ha banki utalást vagy utánvételt választott, kérjük küldje el IBAN számlaszámát, melyre visszaküldjük a pénzét.
Áru posta/futár általi visszaküldése
Az árut természetesen postai úton vagy futárral is visszaküldheti a: NajTrade s.r.o., Hroncova 1, 040 01 Košice, Slovensko címre.
A küldeményt ne utánvétellel küldje. Az utánvételes küldeményt elutasítjuk. Ha az árut a szlovák postán keresztül küldi, az intézési folyamat felgyorsitása érdekében ne használja az "ajánlott küldeményt ". A küldeményt ajánlott biztositani.
Ebben az esetben az áru kézbesítésével kapcsolatos költségeket nem fizetjük át.
Mást keres?
A szerződéstől való elállás összes feltétele itt megtalálható.
Elérhetőségünk és számlázási adataink itt