Az áruk visszaküldésére vonatkozó eljárás
Az árut a kézbesítéstől számított 14 naptári napon belül visszaküldheti nekünk.
A visszaküldött árunak használatlannak, 100%-os állapotban kell lennie, sérülés és szennyeződés nélkül, eredeti csomagolásban.
Ön csak olyan mértékben jogosult az árut használni, amely az áru jellegének, jellemzőinek és működésének megállapításához szükséges. Az árut csak úgy kezelheti és vizsgálhatja meg, ahogy az üzletben lehetséges.
Például:
- A kávéfőzőt kiveheti a dobozból, összeállíthatja és szemrevételezheti, de üzembe helyezni nem tudja.
- A darálót kiveheti a dobozból, összeállíthatja és szemrevételezheti, de a kávédarálóval nem őrölheti a kávét.
Hogyan lehet az árut ingyen visszaküldeni?
Az árut kb. 1000+ kirendeltségen az átvételtől számított 14 napon belül díjmentesen visszaküldheti a packeta (eredetileg Csomagküldö) szolgáltatással.
A kirendeltségek listája itt megtekinthető: https://www.packeta.hu/atvevohelyek
Válasszon olyan kirendeltséget, amely személyzettel rendelkezik (nem csomagbox).
A kirendeltségen fel kell tüntetni a "reklamációs asszisztens " szolgáltatást. A személyzet a jogosultsághoz kérni fogja a mi ID számunkat: 93206430.
A packeta általában 6-10 munkanapon belül küldi vissza az árut. Az áru ellenőrzése után a lenti módon visszaküldjük a pénzt.
Hogyan csomagoljuk be az árut és mit tegyünk a csomagba?
Az árut úgy csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérülhessen meg (használhatja az eredeti környezetbarát csomagolást is).
A küldeményhez mellékelje ezt a kitöltött nyomtatványt. Ha nincs nyomdája, a nyomtatványt emailben is elküldheti. Ideális az emailben megadni az IBAN számát, hogy a banki utalásnál minimalizáljuk az esetleges hibákat.
Az árut 100%-os állapotban, tisztán és az eredeti csomagolásban küldje vissza.
A kifizetett pénzt a visszaküldött áru beérkezése és ellenőrzése után adjuk vissza. Az árut ajánlott az írásos szerződéstől való elállástól számított 7 napon belül visszaküldeni (ha a szerződéstől nem elektronikus úton áll el).
Mikor és hogyan kapom vissza a pénzem?
Ha a visszaküldött áru rendben van, a lehető leghamarabb, de legkésőbb a csomag kézbesítésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a pénzét.
Ha online bankkártyával fizette ki a rendelést, a pénzt visszautaljuk arra a számlára, amely a kártyához kapcsolódik.
Ha banki átutalással vagy utánvéttel fizetett, kérjük, jelezze azt az IBAN számlát, amelyre a pénzt visszautaljuk.
Áru posta/futár általi visszaküldése
Az árut természetesen postai úton vagy futárral is visszaküldheti a: NajTrade s.r.o., Hroncova 1, 040 01 Košice, Slovensko címre.
A küldeményt ne utánvétellel küldje. Az utánvételes küldeményt elutasítjuk. Ha az árut a szlovák postán keresztül küldi, az intézési folyamat felgyorsitása érdekében ne használja az "ajánlott küldeményt ". A küldeményt ajánlott biztositani.
Ebben az esetben az áru kézbesítésével kapcsolatos költségeket nem fizetjük át.
Mást keres?
A szerződéstől való elállás összes feltétele itt megtalálható.
Elérhetőségünk és számlázási adataink itt