Hogy reklamáljuk az árut?
Az árut csomagolja be úgy, hogy szállításkor ne sérüljön meg (használhatja az eredeti csomagolást, így környezetbarátabb). A küldeményhez csatolja ezt a kitöltött nyomtatványt.
Ha nincs nyomdája, akkor a nyomtatványt emailben is elküldheti, esetleg mellékelheti a hiba írásban való leírását is. Ne felejtse el feltüntetni a megrendelés számát.
Hogyan lehet az árut ingyen visszaküldeni?
Az árut kb. 1000+ kirendeltségen az átvételtől számított 14 napon belül díjmentesen visszaküldheti a packeta (eredetileg Csomagküldö) szolgáltatással.
A kirendeltségek listája itt megtekinthető: https://www.packeta.hu/atvevohelyek
Válasszon olyan kirendeltséget, amely személyzettel rendelkezik (nem csomagbox).
A kirendeltségen fel kell tüntetni a "reklamációs asszisztens " szolgáltatást. A személyzet a jogosultsághoz kérni fogja a mi ID számunkat: 93206430.
A packeta általában 6-10 munkanapon belül küldi vissza az árut.
Áru posta/futár általi visszaküldése
Az árut természetesen postai úton vagy futárral is visszaküldheti a: NajTrade s.r.o., Hroncova 1, 040 01 Košice, Slovensko címre.
A küldeményt ne utánvétellel küldje. Az utánvételes küldeményt elutasítjuk. Ha az árut a szlovák postán keresztül küldi, az intézési folyamat felgyorsitása érdekében ne használja az "ajánlott küldeményt ". A küldeményt ajánlott biztositani.
Ebben az esetben az áru kézbesítésével kapcsolatos költségeket nem fizetjük át.
Mást keres?
A teljes reklamációs rendszabályzat itt található.
Elérhetőségünk és számlázási adataink itt